Boek 'Webcare in de Praktijk'

506X5708-bewerkt

In november 2015 verscheen Antina van der Veen’s boek over webcare, getiteld ‘Webcare in de Praktijk’. In dit boek krijg je de nodige praktische handvatten om webcare, een nieuwe, essentiële vorm van klantenservice,  in jouw organisatie te implementeren. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor een passend antwoord op elk bericht? En regel je dat er ook ’s avonds nog namens het bedrijf wordt gereageerd? Dit boek leert je hoe je bij elke klant de juiste snaar raakt. Zodat je steeds opnieuw positief uit de bus komt.

– Boordevol tips, trucs en tools om jouw klanten het beste te woord te kunnen staan.
– Met prikkelende anekdotes over klantcontact via onder andere Facebook en Twitter.

Bestel het boek online op Managementboek.nl of bol.com.

Lees ook de boekrecensie op Marketingfacts.

boekrecensie1

boekrecensie2

boekrecensie3


Social Connection
Antina van der Veen

telefoon   06 37 19 47 61
mail  info@socialconnection.nl

Dijkerhoekseweg 13-15
7451 LV Holten