Optus lost het op met koffie

15 januari 2015 - 707 keer bekeken

Gisteren konden we zowel op Twitter als op Facebook genieten van de blunder én de goedmaker van de mobiele provider Optus. In Brisbane (Australië) stonden veel mensen een uur te vroeg op omdat hun wekker, door een systeemfout van Optus, een uur te vroeg afging.

Op Twitter werd de hashtag #optuswrongtime veelvuldig gebruikt. Niet iedereen was even blij met dit extra uurtje blijkt wel uit de tweets.

Optus2

Optus loste het keurig op. Op vertoon van hun telefoon konden alle klanten een gratis kopje koffie halen.

Optus

Optus krijgt van mij een ‘thumbs up’. Niet alleen voor hun ludieke goedmaakactie maar ook voor hun reacties op alle tweets en Facebookberichten, zoals dit bericht hieronder. Dát is pas webcare!

Optus3

Reageer »

Reactie
Naam *
E-mail adres * (wordt niet getoond)
Website


Social Connection
Antina van der Veen

telefoon   06 37 19 47 61
mail  info@socialconnection.nl

Dijkerhoekseweg 13-15
7451 LV Holten