Case Study 'Social media: aan de slag met webcare'

15 oktober 2014 - 615 keer bekeken

In opdracht van Han!son verzorgt Social Connection op 13 november 2014 van 15.00 tot 19.00 uur de case study ‘social media: aan de slag met webcare’ in Vleuten (Utrecht).

Aan deze case study doe je mee als je meer wilt leren over online klantenservice, klachtenafhandeling en reputatiebescherming. De study zit vol tips, praktijkvoorbeelden en oefeningen waar je de dag erna meteen mee aan de slag kunt. Spreekster Antina van der Veen kent de wereld van social media als geen ander. In haar dagelijks leven stuurt zij 17 mensen aan die dagelijks met (potentiële) klanten, leveranciers, journalisten, politici etc. in contact staan via platformen als Facebook en Twitter.

Deze case study is bedoeld voor mensen werkzaam in Marketing, Communicatie, Klantenservice en Klachtafhandeling. Van management tot aan adviserend en uitvoerend personeel.

Wil je meedoen? Klik dan op deze link en schrijf je in.


Social Connection
Antina van der Veen

telefoon   06 37 19 47 61
mail  info@socialconnection.nl

Dijkerhoekseweg 13-15
7451 LV Holten