Training 'Social media: Aan de slag met webcare'

04 juli 2014 - 1247 keer bekeken

Over de training

Aan deze training doe je mee als je meer wilt leren over online klantenservice, klachtenafhandeling en reputatiebescherming. De training zit vol tips, praktijkvoorbeelden en oefeningen waar je de dag na de training meteen mee aan de slag kunt. Trainer Antina van der Veen kent de wereld van social media als geen ander. Bij haar werkgever stuurt zij 17 mensen aan die dagelijks met (potentiële) klanten, leveranciers, journalisten, politici etc. in contact staan via platformen als Facebook en Twitter.

Voor wie

Deze training is bedoeld voor mensen werkzaam in Marketing, Communicatie, Klantenservice en Klachtafhandeling. Van management tot aan adviserend en uitvoerend personeel. De training is ook geschikt voor ZZP’ers en MKB omdat social service/webcare ook voor deze groep steeds belangrijker wordt.

Wanneer

Woensdagavond 24 september van 19.00 tot 21.30 uur. Na afloop staat er een borreltje voor je klaar.

Waar

Hengelo, aan de Diamantstraat 3. Dit is vlakbij de A1, schuin tegenover de Makro. Je kunt gratis parkeren voor de deur.

Kosten

De training kost € 189 exclusief BTW. Maar je kunt 10% korting verdienen als je collega, vriend(in), kennis zich ook aanmeldt voor de training. De korting geldt dan ook voor hem/haar. Om hiervoor in aanmerking te komen, vul je het e-mailadres van deze persoon in zodat contact gelegd kan worden.

Aanmelden

Vul je gegevens hieronder in, klik op ‘inschrijven’ en bevestig de automatische e-mail die je ontvangt. Daarna maken we je inschrijving in orde en ontvang je een e-mail met detailinformatie.

Vragen

Heb je vragen over de training? Vul dan het contactformulier in.

Schrijf je in

* verplicht


Social Connection
Antina van der Veen

telefoon   06 37 19 47 61
mail  info@socialconnection.nl

Dijkerhoekseweg 13-15
7451 LV Holten