Trainingen en workshops

Ik bied trainingen standaard en op maat, in-house of op de eigen trainingslocatie. Voor ieder wat wils! Mijn training webcare wordt georganiseerd door Frankwatching en The Internet Academy maar kan ook in-house worden gegeven.

Training webcare

Klantenservice via social media kan kritisch zijn voor je reputatie: iedereen kan zien hoe jij online met je klanten omgaat. Waar moet goede webcare aan voldoen? Hoe voorkom je blunders? Wat is de juiste ‘tone of voice’ voor jouw bedrijf en je klanten? Hoe zorg je ervoor dat klanten jouw service via social media als positief ervaren?

Wat leer je tijdens de training Webcare?

Tijdens de training leer je de ins en outs van webcare. Je ontdekt de tone of voice die past bij je organisatie en weet die toe te passen in je online klantcontacten. Je leert over de verschillende taakgebieden van webcare en krijgt veel voorbeelden uit de praktijk te zien. Je oefent klassikaal met cases en ontdekt daardoor de impact van social media op een organisatie. Je krijgt inzicht in de valkuilen van webcare en weet die zelf te omzeilen.

Na afloop van de training Webcare:

  • Weet je welke tone of voice bij jouw organisatie past
  • Ken je de geschreven en ongeschreven regels van webcare op social media
  • Weet je welke competenties een webcare-specialist nodig heeft
  • Ken je de impact van een crisis op social media en weet je wat er in zo’n situatie van een webcaremedewerker wordt verwacht
  • Kun je excellente dienstverlening via social media verzorgen namens jouw organisatie

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is bedoeld voor medewerkers met klantcontact: marketing- en communicatieprofessionals, medewerkers klantenservice en social media managers.

 

 


Social Connection
Antina van der Veen

telefoon   06 37 19 47 61
mail  info@socialconnection.nl

Dijkerhoekseweg 13-15
7451 LV Holten